چگونه مانند پیج های بزرگ تبلیغ کنیم؟

ما برای اینکه در اینستاگرام موفق شویم باید تبلیغ کردن را در این شبکه یاد بگیریم که چگونه در فضای آنلاین مانند پیج های بزرگ تبلیغ کنیم اما بسیاری از ما با شنیدن کلمه تبلیغ ترس وجودمان را فرا می گیرد زیرا درمورد تبلیغات اطلاعاتی نداریم و فکر می کنیم تبلیغات فقط تبلیغات تلویزیون است و نیازمند سرمایه بسیار زیادی است اما باید بگویم که تبلیغ در اینستاگرام نیازمند یک تلفن همراه است و نباید بیش از حد هزینه برای تولید محتوای تبلیغاتی کرد.

پیج باید آماده تبلیغ باشد

به عنوان مثال شما اگر تبلیغات کاغذی کرده باشید و افرادی به فروشگاه شما به صورت حضوری وارد شوند باید فروشگاه شما آماده باشد تا افراد به شما اعتماد کنند یعنی به هم ریختگی فروشگاه شما تأثیر زیادی روی عدم اعتماد آنها دارد پس پیج شما را قبل از تبلیغ باید آماده باشد.

  • استوری های مناسبی داشته باشید تا افراد بعد از کلیک کردن روی آیدی شما وقتی وارد استوری هایتان شدند متوجه بشوند که شما چه نوع تخصصی دارید تا با مرور زمان به شما و محصولتان اعتماد کنند.
  • بایو نویسی شما باید به شکلی باشد که افراد در 3 الی 5 ثانیه تصمیم بگیرند که آیا شما نیاز آنها را رفع می کنید یا خیر پس در بایو نویسی خیلی توجه کنید زیرا برندهای شخصی و فروشگاهی یا شرکتی با هم تفاوت بسیار زیادی دارند.
  • هایلایت های شما نیز باید کم و عالی باشد تا مخاطب بتواند از آنها بازدید کند زیرا هایلایت زیاد پیج را شلوغ می کند و باعث ایجاد خستگی در مخاطب می شود و اجازه بازدید پست ها را به مخاطب نمی دهد سعی کنید 3 الی 5 هایلایت بیشتر نداشته باشید مثلاً رضایت و درباره ما را استفاده کنید.
  • ·         10 الی 15 محتوای عالی داشته باشید که مخاطب بعد از ورود به پیج و مشاهده پست ها بتواند تصمیم بگیرد که این پیج را فالو کند یا خیر و همیشه سعی کنید بهترین پست ها را در ابتدا پین کنید.

اینها نکاتی بودن که قبل از تبلیغ باید حتماً رعایت کنید و در صورتی که رعایت نکنید نمی توانید نتیجه مطلوب را بگیرید، پس حتماً قبل از تبلیغ کردن در اینستاگرام حتماً نکاتی که گفته شده را رعایت کنید، اما در هنگام تبلیغ کردن باید چه کاری را انجام دهیم؟

محتوای تبلیغاتی حرفه ای بسازید

داشتن یک محتوای تبلیغاتی عالی کمک بسیار زیادی می کند تا افراد بیشتری ترغیب شوند که پیج شما را ببینند تا شما را فالو کنند پس در محتوای تبلیغاتی خیلی دقت کنید که افراد چگونه ترغیب شوند تا پیج شما را فالو کنند در ادامه به چند مورد و نکته بسیار مهم برای داشتن یک محتوای تبلیغاتی خوب می پردازیم.

  • شامل آموزش باشد: محتوای باید در ابتدا شامل آموزش باشد تا افراد ترغیب شوند و برای ادامه پیج شما را فالو کنند مثلاً نمونه یک تبلیغ موفق استوری را ببینید که چگونه یک فرد ترغیب می شود:
  • احساسی کنید: 90 درصد احساس است و 10 درصد منطق، پس بهتر است به جای اینکه حرف های منطقی بزنید حرف های احساسی را جایگزین کنید تا افراد با احساس خودشان تصمیم بگیرند مثلاً نمونه ویدئو زیر را ببینید:
  • کال تو اکشن: کال تو اکشن یا دعوت به اقدام یعنی افراد را ترغیب کنید که پیج شما را فالو کنند اما بهتر است که یک بهانه برای فالوکردن پیجتان داشته باشید مثلاً داخل پیجتان کد تخفیف، دوره رایگان و غیره را دی اختیار مردم قرار دهید مانند نمونه تبلیغ زیر:
  • به چه کسی در اینستاگرام تبلیغ دهیم؟اینستاگرام خودش به تنهایی یک سیستم دارد که شما می توانید محتوای خودتان را تبلیغ کنید اما در حال حاضر به دلیل تحریم های موجود بهتر است از پیج هایی که تبلیغ انجام می دهند کمک بگیریم اما به چه پیج هایی  و به چه کسانی تبلیغ دهیم.

    ما در حال حاضر دو نوع محتوای تبلیغاتی داریم که تبلیغات پست و استوری نام دارد برای شروع من پیشنهاد می کنم از تبلیغات استوری استفاده کنید یعنی به یک سری بلاگر لایف استایل یک محتوای تبلیغاتی مناسب بدهید و از بلاگر بخواهید تا آن را استوری کند.

    در اینستاگرام بسیاری از افراد علاقه دارند تا به سرعت نتیجه بگیرند اما بهتر است صبور باشیم و با استمرار داشتن به نتایج فوق العاده برسیم.

    من پیشنهاد می کنم در محتوای تبلیغاتی خودتان حتماً به افراد آموزش دهید، احساسی شان کنید و آنها را ترغیب کنید که پیج شما را فالو کنند در صورتی که این کارها را به خوبی انجام دهید می توان با شجاعت گفت که شما یک محتوای تبلیغاتی عالی دارید اما برای شروع به بلاگرهای لایف استایل تبلیغ دهید.

مدیر سایت

من محمدامین محمدحسینی مدیر سایت وبینت هستم. آرزوی من در نوجوانی یادگیری زبان برنامه نویسی وب بود، با انتخاب، تمرین و پشتکار خودم و اطرافیانم توانستم در این زمینه به موفقیت برسم ولی با مرور زمان فهمیدم که برنامه نویسی کار ساده‌ای است، مهم فروختن برنامه است. پس وبینت را راه‌اندازی کردم و تمامی آموزش‌هایی را که در مرور زمان یاد گرفتم را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مردم عزیز قرار دادم تا بتوانم در دنیای دیجیتال کمکی کوچک کرده باشم.

پاسخ به دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با ما