الف- مزایای محصولات و یا خدمات خود را به لحاظ قیمت, کارکرد, کیفیت, دوام و چشمگیر بودن در بازار رقابت لیست کنید.
ب- توضیح دهید که چرا و چگونه شیوه عملیاتی (تولید) مورد استفاده شما در کسب و کار موفق تر از رقبای شما خواهد بود؟
ج- چنانچه بخواهید شیوه عملیاتی مشابه دیگر رقبا داشته باشید, باید قادر به پاسخگویی به سولات زیر باشید:
1- آیا بازار گنجایش این را دارد که منافع شما و دیگر رقبا را تأمین کند؟
2- از آنجایی که بازار ظرفیت حمایت همه ی رقبا تجاری را ندارند, آیا کسب و کار شما کارآمدتر و یا تأثیرگذارتر خواهد بود؟
د- اگر بخواهید با روشی کاملا متفاوت با دیگر رقبا به امر تجارت بپردازید, باید بدانید که چرا دیگران از این روش استفاده نکرده اند؟ آیا آنها از وجود این فرصت بی اطلاع ان یا برعکس آنها چیزی می دانند که شما نمی دانید؟