منابع اطلاعات بازار چیست؟

منابع اطلاعات مربوط به بازار به 2 دسته تقسیم می شوند:

1- منابع اولیه اطلاعات

اطلاعاتی است که در نتیجه تماس با افرادی که مستقیما درگیر این فعالیت ها هستند, بدست می آید. به عنوان نمونه در تحقیق مربوط به بازار مبلمان, تولیدی ها و عمده فروشان مبل همان منابع اولیه اطلاعات هستند.

2- منابع ثانویه اطلاعات

داده ها و اطلاعاتی که چیش تر وجود داشته اند و احتمالا در بررسی ها مورد استفاده واقع شده اند. این اطلاعات معمولا برای هدف خاصی گردآوری نشده اند. این اطلاعات ممکن است از طریق انجمن های صنفی یا اتحادیه های تولید کنندگان یا اطلاعات منتشر شده در جراید به دست آمده باشند.

مدیر سایت

من محمدامین محمدحسینی مدیر سایت وبینت هستم. آرزوی من در نوجوانی یادگیری زبان برنامه نویسی وب بود، با انتخاب، تمرین و پشتکار خودم و اطرافیانم توانستم در این زمینه به موفقیت برسم ولی با مرور زمان فهمیدم که برنامه نویسی کار ساده‌ای است، مهم فروختن برنامه است. پس وبینت را راه‌اندازی کردم و تمامی آموزش‌هایی را که در مرور زمان یاد گرفتم را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مردم عزیز قرار دادم تا بتوانم در دنیای دیجیتال کمکی کوچک کرده باشم.

پاسخ به دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با ما