توصیه هایی در مورد اجرای تحقیق و بررسی بازار

توصیه های زیر می تواند کمک بسیاری خوبی برای کارآفرینان جهت انجام مؤثر و نظام جند تحقیق و بررسی بازار باشد.

  • تعصب شخصی یک عامل منفی در گرد آوری اطلاعات از افراد و گروه های مختلف است.
  • در طول تحقیق, جهت ت گردآوری اطلاعات صبور بوده و پشتکار داشته باشید.
  • اطلاعات را محرمانه نگاه دارید.
  • پس از ملاقات با هرکسی, اطلاعات دریافتی را فورا یادداشت کنید. در زمان مصاحبه با افراد, چیزی ننویسید و به نوشته های خود نیز مراجعه نکنید.
  • رعایت ترتیب پرسش ها, رعایت در کسب اطلاعات و متعهد بودن نسبت به آن از عوامل اصلی انجام تحقیق و بررسی بازار هستند.
  • بهترین راه برای به دست آوردن اطلاعات در مورد رقبا این است که به عنوان یک مشتری به آن ها مراجعه کنید. ممکن است به فروش محصولات آن ها علاقه مند شوید.

وقتی که تحقیق به پایان رسید, یک گزارش مشروح و مکتوب از یافته های خود تهیه کنید. گزارش جستجو بازار در ارزیابی امکان سنجی بازار محصول به شما کمک خواهد کرد. گزارش مورد نظر همچنین می تواند سند معتبری جهت متقاعد کردن مؤسسات مالی در رابطه با درک بازار و رقبا توسط شما باشد.

مدیر سایت

من محمدامین محمدحسینی مدیر سایت وبینت هستم. آرزوی من در نوجوانی یادگیری زبان برنامه نویسی وب بود، با انتخاب، تمرین و پشتکار خودم و اطرافیانم توانستم در این زمینه به موفقیت برسم ولی با مرور زمان فهمیدم که برنامه نویسی کار ساده‌ای است، مهم فروختن برنامه است. پس وبینت را راه‌اندازی کردم و تمامی آموزش‌هایی را که در مرور زمان یاد گرفتم را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مردم عزیز قرار دادم تا بتوانم در دنیای دیجیتال کمکی کوچک کرده باشم.

پاسخ به دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با ما