ویژگی های یک فروشنده موفق چیست؟

نتیجه محور یا نتیجه گرا

فوق العاده با انگیزه, مشتاق و علاقمند

دارای اعتماد به نفس

ظاهر حرفه ای و مرتب

صادق و قابل اعتماد

آگاه درباره محصول

شنونده خوب

پی گیر در ارتباط

مودب, خوش مشرب و اجتماعی

فروش مستلزم ارتباط درست است. هنگام فروش محصول یا خدمات به مشتری, از طریق ارتباط با وی, اطلاعاتی راجع به خود, محصول و خدماتتان به او می دهید. این فرآیند به صورت گام به گام صورت می گیرد, که هر کدام شامل سطح وسیعی از ارتباطات است.

گام اول: دستیابی به مشتریان احتمالی و معرفی خود و کسب و کارتان.

گام دوم: تعیین دلیل نگرش به مشتریان بالقوه.

گام سوم: نمایش یا توصیف محصول یا خدماتی که شما عرضه می کنید.

گام چهارم: شرح مزایای محصول یا خدمات شما برای مشتریان احتمالی.

گام پنجم: مذاکره درخصوص شرایط و وضعیت فروش.

گام ششم: از مشتریان بالقوه بخواهید که در خصوص خرید محصول یا خدمات تصمیم بگیرند و به شما اطلاع دهند.

گام هفتم: به محض این که مشتریان آغاز به خرید محصول یا خدمات شما نمودند, راهبردی خاص برای حفظ مشتریان خود تنظیم کنید. یک مطالعه تحقیقاتی نشان داده است که جذب یک مشتری جدید 10 برابر بیشتر از حفظ مستری قدیمی انرژی می طلبد.

مانند یک ارتباط موثر, فروش نیز یک فرآیند دوجانبه است.

فروش بیش از آنکه یک مهارت باشد یک هنر است. می بایست در طرح سوال و مهارت شنیدن خوب عمل کنید تا نیاز و علاقه مشتری را بفهمید.

باید پیام تان و نحوه برقرای ارتباط خود را با شخصیت و انگیزه خرید مشتریان احتمالی سازگار کنید.

از طریق ارتباط مؤثر, می توانید یک رابطه دو طرفه بر اساس اعتماد و اطمینان با مشتری برقرار کنید; این اساس معاملات فروش حال و آینده را پایه ریزی می کند.

مدیر سایت

من محمدامین محمدحسینی مدیر سایت وبینت هستم. آرزوی من در نوجوانی یادگیری زبان برنامه نویسی وب بود، با انتخاب، تمرین و پشتکار خودم و اطرافیانم توانستم در این زمینه به موفقیت برسم ولی با مرور زمان فهمیدم که برنامه نویسی کار ساده‌ای است، مهم فروختن برنامه است. پس وبینت را راه‌اندازی کردم و تمامی آموزش‌هایی را که در مرور زمان یاد گرفتم را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مردم عزیز قرار دادم تا بتوانم در دنیای دیجیتال کمکی کوچک کرده باشم.

پاسخ به دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با ما