اطلاعات بازاریابی به چند دسته تقسیم می شوند؟

نوع اطلاعات

  • اطلاعات مربوط به تأمین کنندگان مواد اولیه, کالاها و خدمات
  • مشتریان و قدرت خرید آنها
  • میزان رقابت موجود در کسب و کار
  • کانال های توضیع محصولات
  • چکونگی قیمت گذاری کالاها و خدمات
  • راهکارهای تبلیغات
  • فرصت های بازار

2. منابع اطلاعات

  • مشتریان
  • تأمین کنندگان
  • کاتالوگ ها و نشریات تجاری
  • کتابخانه ها
  • اتحادیه ها و اصناف
  • نمایشگاه های تجاری
  • اینترنت

مدیر سایت

من محمدامین محمدحسینی مدیر سایت وبینت هستم. آرزوی من در نوجوانی یادگیری زبان برنامه نویسی وب بود، با انتخاب، تمرین و پشتکار خودم و اطرافیانم توانستم در این زمینه به موفقیت برسم ولی با مرور زمان فهمیدم که برنامه نویسی کار ساده‌ای است، مهم فروختن برنامه است. پس وبینت را راه‌اندازی کردم و تمامی آموزش‌هایی را که در مرور زمان یاد گرفتم را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مردم عزیز قرار دادم تا بتوانم در دنیای دیجیتال کمکی کوچک کرده باشم.

پاسخ به دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با ما