مشاور سوشال مدیا یا رسانه های اجتماعی چیست؟

یکی از ایده های کسب و کار که طرفدار زیادی هم داره مشاوره ی بازار یابی توی شبکه های اجتماعیه. یه شرکت بزرگ برای اینکه از تکنولوژی روز دنیا عقب نمونه مجبور هست تا یک نفر رو به صورت پاره وقت و یا حتی تمام وقت استخدام بکنه تا کارهای مربوط به حساب های سوشال مدیا مثل فیس بوک و توییر و… رو انجام بده اما شرکت های کوچیک و یا متوسط مجبور هستن تا این طور کار ها رو خودشون انجام بدن . مدیران این نوع شرکت ها و کمپانی ها معمولا به دلیل اینکه مهم بودن مسئله شبکه اجتماعی رو درک نکردن و یا اطلاعات کافی رو نسبت به این شبکه ندارن و یا انقدر سرگرم انجام فعالیت های مربوط به کسب و کارشون هستن ، دیگ وقتی برای شبکه های اجتماعی مربوط به کسب و کارشون رو ندارن و تو میتونی به عنوان یک مشاور به این افراد کمک بکنی تا بهترین تصمیم و برنامه ریزی ها رو در این رابطه بگیرن و یک مفهوم مناسب رو در رابطه با محصولات خودشون به مشتری ها در شبکه های مجازی ارائه بدن. هر چقدر بتونی فالور و دنبال کننده بیشتری جذب بکنی ، کسب و کار تو هم بهتر میشه.

مدیر سایت

من محمدامین محمدحسینی مدیر سایت وبینت هستم. آرزوی من در نوجوانی یادگیری زبان برنامه نویسی وب بود، با انتخاب، تمرین و پشتکار خودم و اطرافیانم توانستم در این زمینه به موفقیت برسم ولی با مرور زمان فهمیدم که برنامه نویسی کار ساده‌ای است، مهم فروختن برنامه است. پس وبینت را راه‌اندازی کردم و تمامی آموزش‌هایی را که در مرور زمان یاد گرفتم را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مردم عزیز قرار دادم تا بتوانم در دنیای دیجیتال کمکی کوچک کرده باشم.

پاسخ به دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با ما