بازاریابی بصری چیست؟

در سال 2014 این روش و شیوه ی تبلیغات رو خیلی ها انجام دادن و تو سال های 2015 و 2016 بیشتر هم شد. سایت ها و شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب و اینستاگرام و بقیه ی نرم افزارها در بازاریابی مفهومی و محتوایی عملکرد پررنگ تری دارن و خواهند داشت . همینطور اینفوگرافیک و اطلاعاتی که برای درک بهتر افراد از عکس ها و گرافیک استفاده شده ، یه بخش به خصوصی در این نرم افزارها میتونه داشته باشه . رستوران های معروف تاکوبل در آمریکا اولین رستورانی بود که برای شناسوندن خودش به مردم از تصاویر فانتزی که اغلب در نرم افزار های مختلف و شبکه های اجتماعی وجود داره که اسمشون ایموجی هستش استفاده کرد و مطمئنا به دنبال این رستوران ، برند های دیگه هم این کار رو انجام دادن . بازاریاب هایی که با شرکت ها و برند های مختلف کار کردن ، ارزش ایموجی ها رو بهتر درک میکنن

مدیر سایت

من محمدامین محمدحسینی مدیر سایت وبینت هستم. آرزوی من در نوجوانی یادگیری زبان برنامه نویسی وب بود، با انتخاب، تمرین و پشتکار خودم و اطرافیانم توانستم در این زمینه به موفقیت برسم ولی با مرور زمان فهمیدم که برنامه نویسی کار ساده‌ای است، مهم فروختن برنامه است. پس وبینت را راه‌اندازی کردم و تمامی آموزش‌هایی را که در مرور زمان یاد گرفتم را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مردم عزیز قرار دادم تا بتوانم در دنیای دیجیتال کمکی کوچک کرده باشم.

پاسخ به دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با ما