CRM چگونه به روند فروش و بازاریابی کمک میکند؟

شما به شیوه های مختلف بازاریابی می کنید و عملیات بازاریابی شما منجر به تولید سرنخ یا فرصت می شود، بخش فروش شما با پیگیری سرنخ ها، بخشی از آنها را تبدیل به فرصت می کنند و همچنین با پیگیری مجدد این فرصت ها بخشی از آنها تبدیل به مشتری می شود، پشتیبانی خوب از مشتریان منجر به تولید سرنخ ها و فرصت های مجدد شده و دوباره این داستان ادامه پیدا می کند.

سرنخ: شخصی )از یک شرکت یا به صورت شخصی( که یا شما برای بازاریابی سراغ ش می روید یا ایشان با شما ارتباط برقرار می کند، ولی معلوم نیست که عالقمند به خرید محصوالت شما باشد یا نه

مثال:

  • لیست افرادی که در نمایشگاه سراغ شما آماده اند
  • لیست 100 شرکتی که از کتاب اول استخراج کرده اید و می خواهید با آنها برای بازاریابی محصوالت خود تماس بگیرید
  • شخصی که از طریق وب سایت فرم پر کرده است

فرصت: شخص (از یک شرکت یا به صورت شخصی) که از شما در مورد محصوالت یا خدمات تان سوال کرده است و احتمال دارد که از شما خرید کند شما سراغ 100 سرنخ می روید آنها را پیگیری می کنید و 20 نفر آنها به فرصت هایی برای شما تبدیل می شوند، بعد از پیگیری های مداوم 5 نفر آنها به مشتری تبدیل می شوند، در پیگیری های مجدد بخش دیگری از سرنخ ها می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند.

مدیر سایت

من محمدامین محمدحسینی مدیر سایت وبینت هستم. آرزوی من در نوجوانی یادگیری زبان برنامه نویسی وب بود، با انتخاب، تمرین و پشتکار خودم و اطرافیانم توانستم در این زمینه به موفقیت برسم ولی با مرور زمان فهمیدم که برنامه نویسی کار ساده‌ای است، مهم فروختن برنامه است. پس وبینت را راه‌اندازی کردم و تمامی آموزش‌هایی را که در مرور زمان یاد گرفتم را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مردم عزیز قرار دادم تا بتوانم در دنیای دیجیتال کمکی کوچک کرده باشم.

پاسخ به دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با ما