چگونه عنوان جذاب انتخاب کنیم؟

تو باید یه تیتری رو برای تبلیغ خودت انتخاب بکنی که انگیزه ی مخاطب رو برای خوندن متن تبلیغ بیشتر بکنه مثلا وقتی دم دکه ی روزنامه فروشی میری ، تیترهای روزنامه ها تو رو دقایق خیلی زیادی اونجا میخ کوب میکنه اما وقتی محتویات مطالب رو می خونی میفهمی که مسئله ی زیاد با اهمیتی هم نبود و چیزی نبوده مه موقع خوندن تست دنبالش بودی …! تیتر باید توجه مخاطب رو جذب کنه ، برای اینکه عنوان تو این کار رو بکنه فقط 18 ثانیه فرصت داره. مهمترین آپشنی که یه کاربر میتونه باهاش مواجه بشه ، دریافت پیشنهادات ویژه و رایگان و حتی یه پیشنهاد خیلی خیلی ارزون توی یه زمان محدود هستش کاری که دیجی کالا تو شب یلدا انجام داد مثلا پیشنهادی ویژه ای که به کاربرای خودش داده بود پلی استیشن 2 رو به مبلغ 880 هزار تومن تو مدت 4 ساعت برای فروش گذاشته بود ، این کار با یه پیغام افراد مشخصی رو مورد هدف خودت قرار میدی . یه نمونه از تبلیغ نویسی های تو میتونه اینطوری باشه ، ” زمانی که می خواستم پیانو بزنم همه به من میخندیدند ، اما وقتی شروع کردم … ” این جمله یعنی این که من خیلی خوب پیانو زدم و وقتی پیانو زدن رو شروع کردم همه ساکت شدن . تو باید یه حس برتری در مشتری ایجاد بکنی ، اگه دوست داری تا تعداد کلیک های که ، تو سایت زده میشه بیشتر باشه میتونی از کلمات جادویی مثل رایگان ، فوری و… استفاده بکنی . نکته ضروری ای که باید در نظر داشته باشی اینه هست که تو باید از تبلیغ نویسی آگاهی های لازم رو داشته باشی تا بتونی محصولات سایت خودت رو بفروشی . این که یک عنوان مناسب و جذب کننده برای معرفی محصولاتت انتخاب بکنی برای فروش محصولاتت کافی نیست این کار فقط باعث جذب مشتری میشه و کاربر رو ترغیب میکنه تا ادامه ی مطلب تو رو بخونن

مدیر سایت

من محمدامین محمدحسینی مدیر سایت وبینت هستم. آرزوی من در نوجوانی یادگیری زبان برنامه نویسی وب بود، با انتخاب، تمرین و پشتکار خودم و اطرافیانم توانستم در این زمینه به موفقیت برسم ولی با مرور زمان فهمیدم که برنامه نویسی کار ساده‌ای است، مهم فروختن برنامه است. پس وبینت را راه‌اندازی کردم و تمامی آموزش‌هایی را که در مرور زمان یاد گرفتم را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مردم عزیز قرار دادم تا بتوانم در دنیای دیجیتال کمکی کوچک کرده باشم.

پاسخ به دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با ما