نحوه ارتباط با مشتری

این را به یاد داشته باشید که همیشه حق با مشتری است.
مشتری شما می تواند از شما یک بار یا چندین بار و یا برای همیشه خرید کند، پس وقت بسیاری را برای مشتری بگذارید و به سوالات آن پاسخ دهید.
از کلمات غیر فارسی استفاده نکنید، زیرا مشتری احساس غریبی می کند، و به ایرانی بودن شما شک می کند.
از کلمات زیبا استفاده کنید و شخصیت خود را در برابر مشتری بالا ببرید، مثل کلماتی (سلام عرض کردم، سپاس گذارم، سپاس فراوان، در کنار شما هستیم و…) استفاده کنید.
به مشتری خود دروغ نگویید، زیرا مشتری متوجه دروغ گفتن شما می شود.
در صورت عدم پاسخگویی می توانید به مشتری اطلاع دهید که از طریق راه ارتباطی دیگری ارتباط برقرار کند، مثل (در صورتی که بعد 24 ساعت پاسخگو نبودیم می توانید از طریق راه ارتباطی مثال در ارتباط باشید).

مدیر سایت

من محمدامین محمدحسینی مدیر سایت وبینت هستم. آرزوی من در نوجوانی یادگیری زبان برنامه نویسی وب بود، با انتخاب، تمرین و پشتکار خودم و اطرافیانم توانستم در این زمینه به موفقیت برسم ولی با مرور زمان فهمیدم که برنامه نویسی کار ساده‌ای است، مهم فروختن برنامه است. پس وبینت را راه‌اندازی کردم و تمامی آموزش‌هایی را که در مرور زمان یاد گرفتم را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مردم عزیز قرار دادم تا بتوانم در دنیای دیجیتال کمکی کوچک کرده باشم.

پاسخ به دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با ما